FIM lanseerasi talouteen ja lifestyleen keskittyvän digitaalisen julkaisun

18.12.2015

FIM Lounge on uusi talouteen ja lifestyleen keskittyvä digitaalinen julkaisu, joka tarjoaa laadukkaita ja elämyksellisiä lukukokemuksia taloudesta, sijoittamisesta ja varallisuuden kasvattamisesta kiinnostuneille viikoittain ilmestyvien mielenkiintoisten ja viihdyttävien sisältöjen kautta.

FIM Loungen sisältö muodostuu maailman talouden mekanismeja taustoittavista sekä talouden trendejä ja tulevaisuuden ilmiöitä käsittelevistä laajemmista teema-artikkeleista, joissa kuullaan myös tunnettujen vaikuttajien ja FIMin omien ammattilaisten näkemyksiä. Talousaiheiden lisäksi FIM Lounge käsittelee laajemmin yhteiskuntaan, tieteeseen, teknologiaan tai ympäristöön liittyviä ajankohtaisia teemoja ja puheenaiheita eri alojen huippuasiantuntijoiden kautta.

FIM Loungen viihteelliset lifestyle-osiot tarjoavat puolestaan lukijoille kiehtovia henkilö- tai sukutarinoita vaurastumisesta sekä nostavat esiin mielenkiintoisia henkilöitä ja heidän poikkeuksellista intohimoaan harrastustaan, elämäntapaansa tai työtään kohtaan.

‒ Asiakaslähtöisyys ja asiakaskokemukseen panostaminen on meille erittäin tärkeää. Haluamme tarjota asiakkaillemme ja muille aihepiiristä kiinnostuneille juuri heitä puhuttelevaa sisältöä, jonka parissa viihdytään ja vietetään aikaa. FIM Loungen tarjoama sisältö täydentää erinomaisesti FIMin omien asiantuntijoiden tuottamaa sisältöä, joka keskittyy pääsääntöisesti antamaan tietoa ja näkemyksiä yksittäisten sijoituspäätösten tai salkunhoidon tueksi, kertoo FIMin toimitusjohtaja Teri Heilala.

FIM Loungen sisältö tuotetaan yhteistyössä FIMin pitkäaikaisen kumppanin, A-lehdet Dialogin, kanssa.

Mobiiliystävällisiä ratkaisuja

FIM Lounge on jatkoa kansainvälisiä ja kotimaisia palkintoja saaneelle FIMin asiakaslehdelle, jonka viimeinen numero ilmestyi kuluneen vuoden alkupuolella. Sisällön tuottaminen digitaalisessa muodossa mahdollistaa perinteistä asiakaslehteä monipuolisemman ja elämyksellisemmän lukukokemuksen, kun käytettävissä ovat kaikki tarinankerron keinot laajoista artikkeleista ja näyttävistä kuvapinnoista ääneen ja liikkuvaan kuvaan.

‒ Mobiililaitteiden käytön voimakkaan kasvun myötä asiakkaat kaipaavat mobiiliystävällisiä palveluita ja sisältöä, joita voi käyttää ja kuluttaa missä vaan ja milloin vaan. FIM Lounge samoin kuin marraskuussa julkaistu FIM Mobiili vastaavat tähän kysyntään, toteaa Heilala.

Tutustu FIM Loungeen