FIM Mobiilissa sijoittajan salkut kulkevat kätevästi mukana

27.11.2015

Uunituore FIM Mobiili mahdollistaa omien sijoitusten helpon ja reaaliaikaisen seuraamisen sekä älypuhelimella että Apple Watchilla. FIM Mobiili on ladattavissa Android-, Windows- ja Apple-puhelimiin – kellosovelluksesta pääsevät toistaiseksi nauttimaan Applen käyttäjät.

– FIM kehittää määrätietoisesti kokonaisvaltaista varainhoitopalvelua ja FIM Mobiili on tärkeä osa tulevaa asiakaskokemusta, kertoo FIMin myyntijohtaja Jussi Lilja.

FIM Mobiili tuo lisähelppoutta ja läpinäkyvyyttä sijoitusvarallisuuden kehityksen seuraamiseen nimenomaan sijoittaja-asiakkaan näkökulmasta. Se mahdollistaa salkkujen kehityksen seuraamisen ja rahastomerkintöjen tekemisen ajasta ja paikasta riippumatta. Varainhoidon palvelut täydentyvät kokonaisvaltaisiksi Private Banking -palveluiksi S-Pankin kattavilla pankkipalveluilla, jotka nekin löytyvät samasta sovelluksesta.  Yhteydenotto omaan henkilökohtaiseen yksityispankkiiriin on vain näpäytyksen päässä.

– Haluamme tehdä asiat mahdollisimman helpoiksi asiakkaillemme. Ainahan se on mukavaa päästä yllättämään vielä paremmalla palvelulla kuin mitä asiakas osasi odottaa. FIM Mobiili ja siihen liittyvä kellosovellus ovat yksi askel tällä tiellä, Lilja kertoo.

FIM Mobiili muistuttaa toiminnoiltaan pitkälti kansainvälisestikin palkittua isosiskoaan, S-mobiilia. Sovellukset hyödyntävät samaa teknologiaa, mutta ulkoasultaan FIM Mobiili kuitenkin edustaa FIMin omaa ilmettä ja brändiä.

FIM Mobiilin käyttöönotto on helppoa: ensimmäinen kirjautuminen tapahtuu FIMin verkkopalvelutunnuksilla ja tämän jälkeen sovelluksen käyttö onnistuu pääosin pelkällä salasanalla.  FIM Mobiilin asiakkaalle ensimmäisenä tarjoama näkymä antaa yhdellä vilkaisulla kokonaiskuvan omista sijoituksista. Sovelluksen toisella välilehdellä on tarjolla S-Pankin pankkipalvelut, ja kolmannelta välilehdeltä puolestaan löytyy S-ryhmän ylläpitämä sisältö, Oma kauppa, jossa pystyy muun muassa tarkistamaan ostoksista kertyneen Bonuksen ja S-ryhmän tarjoamat edut.

Näin saat FIM Mobiilin käyttöösi

Lataa  FIM Mobiili puhelimeesi Windows Phone StorestaApp Storesta tai Google Play Storesta.

Tutustu tarkemmin FIM Mobiiliin