FIM Varainhoito Oy valittiin Suomen parhaaksi varainhoitajaksi

3.9.2015

FIM Varainhoito Oy on valittu vuoden 2015 Best Investment Management Company, Finland -palkinnon saajaksi World Finance -lehden vuosittain järjestämässä kilpailussa.

Asiakaskyselyssä saatujen vastausten perusteella loppukilpailuun pääsee kolme ehdokasta useassa rahoitusalan kategoriassa. Asiantuntijaraati valitsee voittajan finaalikolmikosta. Lopulliseen valintaan vaikuttavat siten sekä asiakkaiden että riippumattomien asiantuntijoiden arviot.

Raadin valinta perustuu muun muassa varainhoitajien sijoitusfilosofiaan, sijoitustoiminnan onnistumiseen, raportointiin, asetettujen tavoitteiden saavuttamiseen sekä riskienhallinnan läpinäkyvyyteen ja parhaisiin käytäntöihin. World Finance -palkintoja on jaettu vuodesta 2007.

– Palkinto kertoo vuosien pitkäjänteisestä työstä. Ammattitaito ja aktiivinen sijoitustoiminta ovat laadun takaajina FIMissä. Teemme töitä asiakkaidemme parhaaksi, ja paras palkinto työstämme on tietenkin asiakkaiden tyytyväisyys palveluihimme. Olemme kuitenkin iloisia saamastamme tunnustuksesta, kertoo FIMin toimitusjohtaja Teri Heilala.

FIM on vuosien varrella saanut useasti tunnustusta osaamisestaan. Viimeksi vuonna 2014 FIM Varainhoito Oy äänestettiin Suomen parhaaksi varainhoitoyhtiöksi tutkimusyhtiö Thomson Reutersin vuosittain järjestettävässä Extel-kyselyssä, johon vastasivat sijoitusalan ammattilaiset. FIM sai kyselyssä ylivoimaiset 30 prosenttia kaikista annetuista äänistä.

Tutustu tarkemmin tuloksiin World Finance -lehden sivuilta (englanniksi)

Lisätietoja FIMin saamista palkinnoista