FIMistä yksilölliseen varainhoitoon ja instituutioihin keskittyvä täyden palvelun yksityispankki

18.6.2015

FIM keskittyy jatkossa yksilölliseen varainhoitoon ja instituutioasiakkaisiin, ja tarjoaa asiakkailleen täydet pankkipalvelut. Näin tavoitteena olevan, asiakkaille helppoja, laadukkaita ja tuottavia sijoitusratkaisuja tarjoavan palvelukokonaisuuden runko alkaa olla valmiina.

S-Pankki-konserniin kuuluvan FIMin verkkopalvelu uudistui kokonaisvaltaisesti 18.6.2015. Samalla palveluvalikoima laajeni kattamaan varainhoitopalveluiden lisäksi S-Pankin palvelut. Nyt sekä sijoitusten että pankkiasioiden hoitaminen onnistuu yhdellä kirjautumisella.

– Uusi verkkopalvelu tuo asiakkaidemme käyttöön kaikki S-Pankin palvelut, kuten tilit, maksukortit, laskujen maksamisen, luotot ja asuntolainat. Uudistuksen myötä asiakkaamme voivat siirtää meille myös palkkansa tai eläkkeensä, jolloin koko rahaliikenne ja sijoitukset näkyvät samassa näkymässä FIMin verkkopalvelussa, kertoo FIMin toimitusjohtaja Teri Heilala.

Vanhoista hyvistä asioista pidetään toki kiinni. Vuonna 2014 Suomen parhaaksi varainhoitajaksi valitun FIMin* vahva osaaminen ja aktiivinen sijoitustoiminta ovat jatkossakin laadun takaajina. Sijoituspäätökset ja salkunhoito tehdään edelleen FIMin palkittujen ammattilaisten toimesta perustuen näkemykselliseen sijoittamiseen ja aktiiviseen salkunhoitoon. Asiakkaille tutut palvelut, kuten raportit ja analyysit, ovat edelleen helposti saatavilla ja kirjautuminen verkkopalveluun tapahtuu tutussa osoitteessa fim.com.

FIM keskittyy yksilölliseen varainhoitoon ja instituutioasiakkaisiin

– Olemme linjanneet FIMin asiakkailleen tarjoamia säästämisen ja sijoittamisen palveluita niin, että jatkossa FIM keskittyy pääasiassa yksilölliseen varainhoitoon ja instituutioasiakkaisiin, Heilala kertoo.

Tämän muutoksen myötä pystytään varmistamaan paras mahdollinen palvelukokonaisuus asiakkaille.

– FIM on nyt täyden palvelun yksityispankki, Heilala kiteyttää.

* FIM valittiin vuonna 2014 Suomen parhaaksi varainhoitoyritykseksi vuotuisessa sijoitusalan Thomson Reuters Extel -kyselyssä. Se sai sijoitusalan ammattilaisille tehdyssä kyselyssä ylivoimaiset 30 prosenttia annetuista äänistä.

Lisätietoa:
Teri Heilala, toimitusjohtaja, FIM Oyj, p. 050 306 3622, teri.heilala@fim.com