FIM Mobiililla voit nyt myös tankata

16.3.2016

Sijoitussovellus FIM Mobiili on uudistunut. Sen lisäksi, että seuraat FIM Mobiililla sijoitustesi kehitystä ja teet uusia sijoituksia, voit nyt käyttää sitä myös tankkaamisen maksamiseen ABC-asemilla.

Maailman helpoin tankkaus on tällainen: Ajat ABC:lle ja pyyhkäiset puhelimestasi FIM Mobiilin auki. Valitset sovelluksesta ABC-välilehden. FIM Mobiili tunnistaa kännykkäsi paikannustietojen perusteella, millä ABC-asemalla olet. Valitset puhelimestasi, mistä mittarista tankkaat. Sitten tankkaat. Ja se on siinä.

Näin toimii ABC-mobiilitankkaus FIM Mobiililla. Se poistaa tankkaamisesta yhden vaiheen, kun mittarilla ei enää tarvitse kaivaa esiin maksukorttia. Tankkaus vaatii yhteensä vain kolme painallusta älypuhelimella. Maksaminen hoituu automaattisesti, kun FIM Mobiiliin on rekisteröity S-Etukortti Visa.

Uudistus tuli FIM Mobiiliin S-Pankin S-mobiiliin tehdyn päivityksen myötä.  S-Pankki halusi tarjota ABC-mobiilitankkauksen myös FIM Mobiilin käyttäjille.

– Me S-Pankissa haluamme helpottaa suomalaisten arkea ihan konkreettisesti ja nyt olemme tehneet tankkaamisesta ABC:llä maailman helpointa, sanoo S-Pankin toimitusjohtaja Pekka Ylihurula.

FIM Mobiili on kansainvälisesti ainutlaatuinen sovellus. Toista sijoittamisen, tankkaamisen, päivittäisen pankkiasioinnin sekä kaupan asiakasomistajuuden edut yhdistävää sovellusta ei maailmasta löydy.

– ABC-mobiilitankkaus on osa tulevaisuudenvisiotamme helpommasta arjesta, jonka S-ryhmän uniikki toimintamalli mahdollistaa, Ylihurula toteaa.

ABC-mobiilitankkausta pääsee aluksi käyttämään viidellä HOK-Elannon ABC-asemalla pääkaupunkiseudulla: ABC Deli Konalassa, ABC Deli Mechelininkadulla, ABC Automaatti Kannelmäessä, ABC Automaatti Otaniemessä sekä ABC Deli Pohjois-Tapiolassa. Muille Suomen ABC-asemille ABC-mobiilitankkaus laajenee vähitellen.

ABC-mobiilitankkauksen sisältävä päivitys FIM Mobiiliin on julkaistu App Storessa ja sen voi ladata iPhone-laitteille. Päivityksessä FIM Mobiili sai kokonaan uuden ABC-välilehden, jolta tankkaustoiminto löytyy. Android- ja Windows-puhelimiin ABC-mobiilitankkaus tulee vielä ennen kesää.

ABC-välilehdellä voit seurata myös auton polttoaineenkulutusta, joten uusi maksutapa auttaa samalla arjen taloudenpidossa. Maksutapana mobiilimaksaminen on turvallinen. Palvelu on helppo sulkea, jos kadotat puhelimen.

Mobiilitankkauksen voivat ottaa käyttöön kaikki S-Etukortti Visan käyttäjät. Maksukortti on ilmainen kaikille S-ryhmän asiakasomistajille.

Sijoitus- ja päivittäispankkiasioinnin lisäksi voit seurata FIM Mobiililla sinulle suunnattuja S-ryhmän etuja sekä Bonuksen kertymistä.