FIM Direct Onlinen arvopaperivalikoima muuttuu

2.11.2017

Taustalla on Euroopan unionin sijoitustuotteita koskeva sääntely.

FIM Direct Onlinessa tarjolla oleva arvopaperivalikoima muuttuu.

Kaupankäynti osto- ja myyntiwarranteilla, osto- ja myyntisertfikaateilla sekä optio-oikeuksilla päättyy 17.11.2017. Samassa yhteydessä supistamme ja selkiytämme ETF-rahastojen tarjontaa asiakkaidemme valintojen helpottamiseksi. Taustalla on Euroopan unionin sijoitustuotteita koskeva sääntely, joka astuu voimaan 3.1.2018.

Warrantit, sertifikaatit, optio-oikeudet ja ETF-rahastot näkyvät jatkossakin asiakkaidemme salkuissa normaaliin tapaan. Näiden sijoitustuotteiden myyminen onnistuu jatkossa puhelimitse soittamalla meklareillemme numeroon 09 6134 6450 (ma–pe kello 9.00–18.30, pvm/mpm) tai FIM Direct Pro -palvelussa. Myyntitoimeksiannoista veloitetaan FIM Direct Onlinen hinnaston mukainen välityspalkkio.

Autamme mielellämme, jos sinulla on kysyttävää asiaan liittyen. Tavoitat meidät lähettämällä viestin verkkopankissa tai sähköpostissa (asiakastuki.direct@fim.com) tai soittamalla numeroon 09 6134 6450 (ma–pe kello 9.00–18.30, pvm/mpm).