Pasi Poikkeus FIM Private Bankingin johtoon

25.10.2018

S-Pankin varallisuudenhoitoliiketoiminta jatkaa uudistumistaan. FIM Private Banking -asiakkaista vastaavaksi uudeksi johtajaksi on nimitetty Pasi Poikkeus. Poikkeus aloittaa tehtävässään ensi vuonna.

"Yksityispankin asiakkaiden luottamus täytyy ansaita joka päivä. Tämä tarkoittaa muun muassa sitä, että palvelemme jokaista FIM Private Banking -asiakastamme henkilökohtaisesti ja että toimintamme on täysin läpinäkyvää sekä vastuullista", sanoo S-Pankin varallisuudenhoitoliiketoiminnasta vastaava johtaja Hanna Porkka.

"Siksi olen iloinen voidessani kertoa, että jatkossa FIM Private Banking -asiakkaistamme vastaa Pasi Poikkeus. Pasilla on erittäin vahvaa osaamista juuri näistä teemoista", Porkka jatkaa.

Pasi Poikkeuksella on takanaan pitkä ura yksityispankkitoiminnassa. S-Pankin varallisuudenhoitoon Poikkeus siirtyy Mandatum Lifestä, jossa hän on työskennellyt lähes 10 vuotta.

"Odotan jo innolla uutta tehtävääni. FIM tunnetaan alalla vahvana suomalaisena toimijana, jonka puoleen asiakkaat kääntyvät halutessaan kokonaisvaltaista henkilökohtaista palvelua", Poikkeus sanoo.

Porkan mukaan Poikkeuksella on vahvat näytöt yksityispankkitoiminnan kehittämisestä ja näkemystä siitä, miten varakkaiden suomalaisten muuttuviin tarpeisiin vastataan.

"Lähivuosina suomalaisten varallisuustilanteessa on tapahtumassa iso murros, kun suuret ikäluokat siirtävät kartuttamaansa omaisuutta seuraaville sukupolville. Osin murros on jo nyt käynnissä ja yhä useampi asiakas kaipaa sijoitusneuvonnan lisäksi apua perhe- ja verojuridiikkaan liittyvissä kysymyksissä", Poikkeus sanoo.

Poikkeuksen aloittamiseen asti FIM Private Banking -asiakkaista vastaa johtava yksityispankkiiri Christian Wahlstein.

Lisätiedot:

Hanna Porkka, johtaja, varallisuudenhoito, S-Pankki, hanna.porkka@s-pankki.fi, p. 050 596 115