S-mobiilin häiriö on ohi

9.4.2019

Järjestelmähäiriön vuoksi S-mobiili on ollut suljettuna viikonloppuna ja maanantaina. Häiriön johdosta noin 300 asiakasta on voinut nähdä toistensa tietoja. Olemme lähettäneet viestin verkkopankissa kaikille, joita häiriö kosketti, ja olemme heihin henkilökohtaisesti yhteydessä puhelimitse tai kirjeellä. Tämänhetkisen tiedon mukaan vain pankki- ja vakuutustietoja oli mahdollista nähdä. Sinun ei tarvitse tehdä mitään tilanteen korjaamiseksi. Häiriö on koskettanut niitä FIMin asiakkaita, jotka ovat ottaneet uuden S-mobiilin käyttöönsä.

Häiriön syy oli pankin omissa tietojärjestelmissä ja syy on nyt korjattu. Seuraamme tilannetta ja reagoimme mahdollisiin häiriöihin välittömästi. Teemme kuitenkin S-mobiiliin edelleen huoltotoimenpiteitä. Tämä voi näkyä tilapäisenä hitautena sovelluksessa.

"Olemme pahoillamme tapahtuneesta ja kiitollisia asiakkaidemme kärsivällisyydestä", S-Pankin digitaalisesta kehityksestä vastaava johtaja Carl-Edvard Holmberg sanoo.

S-Pankin muut pankkipalvelut, kuten kortit ja verkkopankki, ovat toimineet koko ajan normaalisti. Verkkopankkia voi käyttää tunnuslukutaulukolla normaalisti. Jos pankkitunnuksesi ovat unohtuneet tai kadonneet, voit käydä uusimassa ne maksutta S-Pankin asiakaspalvelupisteissä tämän viikon ajan. Suurin osa asiakaspalvelupisteistä on auki arkisin klo 20 asti. Sinua lähinnä olevan asiakaspalvelupisteen sijainnin ja aukioloajat löydät toimipaikkahaustamme

Jos sinulla on muuta kysyttävää, ota yhteyttä S-Pankin asiakaspalveluun puhelimella numeroon 010 76 5800 (ma–pe klo 9–20, 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min) tai verkkopankin viestillä.