Asiakaspalvelussa ruuhkaa – suosittelemme asiointia S-mobiilissa ja verkkopankissa

16.3.2020

S-Pankin asiakaspalvelussa on tällä hetkellä ruuhkaa. Suosittelemme asiointia S-mobiilissa ja verkkopankissa. Varmistaaksemme asiakaspalvelun koronaviruksen aikana teemme muutoksia asiakaspalvelumme aukioloaikoihin. Pahoittelemme tilannetta ja kiitämme asiakkaitamme ymmärryksestä.

Koronavirustilanne mietityttää juuri nyt monia. S-Pankin puhelinpalvelussa on tällä hetkellä ruuhkaa ja myös verkkopankin viesteihin vastaaminen vie normaalia kauemmin.

S-mobiilissa ja verkkopankissa voit hoitaa pankkiasioita juuri silloin kun sinulle parhaiten sopii, vuorokauden ympäri. Suosittelemmekin asiointia digitaalisissa kanavissamme. Siten autat meitä myös välttämään koronaviruksen leviämistä.

Tiesithän, että S-mobiilin tunnistamisen palvelulla voit kirjautua kaikkiin pankkitunnuksia vaativiin palveluihin, kuten S-Pankin verkkopankkiin tai esimerkiksi Kelan tai Verohallinnon palveluihin.

Muutoksia asiakaspalvelun aukioloaikoihin

Varmistaaksemme asiakaspalvelijoidemme mahdollisuuden olla asiakkaidemme apuna myös koronaviruksen aikana palvelemme toistaiseksi puhelimitse arkisin klo 9–18 (normaalisti ma–to 9–20, pe 9–18). Puhelinpalvelussamme keskitymme palvelemaan ennen kaikkea verkkopankin, S-mobiilin ja korttien käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Muutoksen avulla takaamme tärkeimpien pankkiasioiden sujuvuuden myös koronaviruksen aiheuttamassa erityistilanteessa.

Asiakaspalvelumme ruuhkautumisen vuoksi keskitymme myös verkkopankin viesteissä vastaamaan ensisijaisesti kaikkein kriittisimpiin kysymyksiin. Käsittelyajat saattavat valitettavasti venyä hyvinkin pitkiksi, mutta vastaamme kaikkiin viesteihin ruuhkatilanteen helpottaessa. Tarkistathan ennen viestin lähettämistä, löytyykö vastaus verkkosivuiltamme Usein kysytyistä kysymyksistä.

Pahoittelemme poikkeuksellista tilannetta ja kiitämme asiakkaitamme ymmärryksestä.

Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin

Unohditko verkkopankin käyttäjätunnuksen tai salasanan? Näin saat tunnukset

Onko S-mobiilin tunnuslukusi unohtunut tai lukkiutunut? Näin saat sen vaihdettua

Etkö pääse verkkopankkiin? Katso ohjeet kirjautumiseen

Kaipaatko apua tunnuslukutaulukolla kirjautumisen tekstiviestivahvistuksessa?

Saitko S-Pankilta viestin tietojesi päivittämisestä? Lue lisää

Oletko saanut viestin arvo-osuustilin ja säilytysten siirtämisestä? Lue lisää

Oletko huolissasi rahastosijoitustesi arvon laskemisesta? Tutustu artikkeliimme

Jos sinulla on yleinen pankkiasiointiin liittyvä kysymys, tutustu Usein kysytyt kysymykset -osioon verkkosivuillamme.