Työpaikkailmoitus: Back office -asiantuntija, Helsinki

16.10.2020

FIM on suomalainen varainhoitaja ja yksityispankki, jonka tavoitteena on tarjota asiakkailleen vaivaton ja tehokas tapa kasvattaa varallisuuttaan aktiivisesti ja pitkäjänteisesti. Kehitämme jatkuvasti osaamistamme ja toimintojamme palvellaksemme asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Meillä työskentelee noin 100 asiantuntijaa erilaisissa haastavissa ja mielenkiintoisissa tehtävissä. Nuorekkaan rennossa ilmapiirissämme on mukava tehdä töitä. FIM on osa suomalaista S-Pankki-konsernia.

Haemme Back office -asiantuntijaa arvopaperihallintoon määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 1.12.2020–30.8.2022.

Millaista työtä tarjoamme?

Vastuullesi kuuluu varallisuudenhoidon arvopaperihallintoon liittyviä tehtäviä, kuten osakekauppojen ohjeistamista, yhtiötapahtumien toteuttamista sekä näihin liittyvän maksuliikenteen hoitamista.

Mitä odotamme sinulta?

· Sinulla on aikaisempaa kokemusta arvopapereiden back office -tehtävistä.

· Hallitset sujuvasti suomen ja englannin kielen.

· Olet numerotarkka ja huolellinen.

· Olet valmis uudenlaiseen ja nopeaan toimintaan muuttuvassa maailmassa.

· Kykenet kommunikoimaan sujuvasti erilaisten sidosryhmien kanssa.

Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät

Tärkein toimintaamme ohjaava tekijä on asiakas. Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät. Työskentelemme yhdessä yhteisen tavoitteen puolesta ja meillä et ole koskaan yksin: kannustamme osaamisen jakamiseen, avun antamiseen ja sen pyytämiseen. Meillä sinulla on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä, sillä annamme vastuuta ja vapautta kykyjen ja tehtävien mukaisesti. Tarjoamme myös laajat työsuhde-edut, kuten kattavan työterveyshuollon ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista.

Lisätietoja tehtävästä antaa Back office -päällikkö Tuomas Suomela 22.10.2020 kello 10.00–12.00. Tavoitat Tuomaksen numerosta 045 176 4337.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 29.10.2020 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä teetämme sinusta turvallisuusselvityksen.