Verkkopankista entistä helppokäyttöisempi

16.11.2020

Uudistamme verkkopankkia aiempaa selkeämmäksi ja helppokäyttöisemmäksi torstaina 19.11.2020.

Merkittävimmät muutokset teemme verkkopankin kirjautumissivulle, jota on asiakkailtamme saadun palautteen perusteella muokattu aiempaa yksinkertaisemmaksi ja selkeämmäksi. Linkit kirjautumisohjeisiin ja verkkopankin turvalliseen käyttöön löydät muutoksen jälkeen sivun alalaidasta.

Verkkopankin navigaatiosta tulee aiempaa selkeämpi, jolloin se toimii paremmin myös erilaisilla apuvälineillä, kuten ruudunlukijalla ja näppäimistönavigoinnilla.

Jatkamme verkkopankin kehittämistä edelleen vuoden 2021 aikana.

Tiesithän, että voit kirjautua verkkopankkiin kätevästi S-mobiililla tunnuslukutaulukon sijaan. S-mobiilin avulla voit tunnistautua verkkopankkiin ja muihin verkkopankkitunnuksia vaativiin palveluihin sormenjäljellä, itse valitsemallasi tunnusluvulla tai Face ID:llä niillä iOS-puhelimilla, joissa on kasvojentunnistustoiminto.

Verkkopankin käyttäminen on turvallista, kun muistaa muutamat perusasiat. Omia verkkopankkitunnuksia tai muita pankkitietoja ei pidä luovuttaa kenellekään. Varmin keino kirjautua verkkopankkiin on kirjoittaa itse verkkoselaimen osoiteriville ensin www.fim.com ja edetä sen jälkeen verkkopankkiin sivun oikean yläreunan ”Kirjaudu sisään”-painikkeen kautta.

Näin kirjaudut verkkopankkiin  (s-pankki.fi)