Työpaikkailmoitus: Junior credit-analyytikko, Helsinki

30.3.2021

FIM on suomalainen varainhoitaja ja yksityispankki, jonka tavoitteena on tarjota asiakkailleen vaivaton ja tehokas tapa kasvattaa varallisuuttaan aktiivisesti ja pitkäjänteisesti. Kehitämme jatkuvasti osaamistamme ja toimintojamme palvellaksemme asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Meillä työskentelee noin 100 asiantuntijaa erilaisissa haastavissa ja mielenkiintoisissa tehtävissä. Nuorekkaan rennossa ilmapiirissämme on mukava tehdä töitä. FIM on osa suomalaista S-Pankki-konsernia.

Haemme Junior credit-analyytikkoa luottoriskin hallintaan kuuden kuukauden mittaiseen määräaikaiseen työsuhteeseen Korkotiimiin Helsinkiin.

Millaista työtä tarjoamme?

• Päätehtäväsi on yritysten luottoriskianalyysin tekeminen. Analyysin kohteena on yrityksiä maailmanlaajuisesti, vaikka pääpaino onkin Euroopassa.
    • Luottoriskianalyysien tekemisen lisäksi avustat yrityslainoihin sijoittavia rahastonhoitajiamme muissa tehtävissä.
    • Työhösi kuuluu myös muita salkunhoitotoiminnon avustavia tehtäviä, kuten erilaisten katsausten kirjoittamista sekä analyysien ja esitysten laadintaa.

Mitä odotamme sinulta?

• Odotamme sinulta oma-aloitteista ja innokasta suhtautumista työhön.
    • Sinulla on tehtävään soveltuvan korkeakoulututkinnon opinnot loppusuoralla, pääaineena mielellään rahoitus, kansantaloustiede tai laskentatoimi.
    • Odotamme tilinpäätösanalyysin ja rahoitusteorian hallitsemista sekä kvantitatiivisten työkalujen ja menetelmien osaamista.
    • Tehtävässä tarvitset monipuolista excel-osaamista.
    • Aikaisempi Bloomberg-järjestelmän käyttökokemus on eduksi.
    • Mahdollinen aikaisempi kokemus luottoriskianalyysistä tai luottoriskillisistä sijoituksista on eduksi.
    • Odotamme sinulta kokemusta itsenäisten projektien loppuun saattamisesta.
    • Toivomme avuliasta, iloista ja uteliasta asennetta työntekoon.

Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät

Tärkein toimintaamme ohjaava tekijä on asiakas. Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät. Työskentelemme yhdessä yhteisen tavoitteen puolesta ja meillä et ole koskaan yksin: kannustamme osaamisen jakamiseen, avun antamiseen ja sen pyytämiseen. Meillä sinulla on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä, sillä annamme vastuuta ja vapautta kykyjen ja tehtävien mukaisesti. Tarjoamme myös laajat työsuhde-edut, kuten kattavan työterveyshuollon ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista.

Lisätiedot Lisätietoja tehtävästä antaa korkotiimin johtaja Jouni Salmenkivi pe 9.4.2021 klo 10–12. Tavoitat Jounin numerosta 050 3544296.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 23.4.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä teetämme sinusta turvallisuusselvityksen.