Työpaikkailmoitus: Middle Office -asiantuntija, Helsinki

2.6.2021

FIM on suomalainen varainhoitaja, jonka tavoitteena on tarjota asiakkailleen vaivaton ja tehokas tapa kasvattaa varallisuuttaan aktiivisesti ja pitkäjänteisesti. Kehitämme jatkuvasti osaamistamme ja toimintojamme palvellaksemme asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Meillä työskentelee noin 100 asiantuntijaa erilaisissa haastavissa ja mielenkiintoisissa tehtävissä. Nuorekkaan rennossa ilmapiirissämme on mukava tehdä töitä. FIM on osa suomalaista S-Pankki-konsernia.

Haemme nyt Middle Office -yksikköön asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen Helsinkiin. Middle Office vastaa asiakasraportoinnista sekä sijoitustoiminnan riskienhallinnasta ja on osa S-Pankin Varallisuudenhoidon Liiketoiminnan tuki -yksikköä.

Millaista työtä tarjoamme?

• Vastaat yhdessä tiimin kanssa asiakasraportoinnista, palkkiolaskennasta sekä sijoitustoiminnan riskienhallinnasta ja niihin liittyvien prosessien kehittämisestä.
    • Teet tiivistä yhteistyötä sidosryhmien, kuten asiakasvastuullisten ja salkunhoitajien kanssa.
    • Tarjoamme sinulle erinomaiset mahdollisuudet kehittyä varallisuudenhoidon ammattilaiseksi.
    • Meillä voit tehdä etätöitä tai hyödyntää liukuvaa työaikaa tarpeen mukaan myös poikkeusajan jälkeenkin.

Mitä odotamme sinulta?

• Sinulla on kokemusta varallisuudenhoitoliiketoiminnasta ja lisäksi olet hankkinut muuta kokemusta sijoitustoiminnasta tai tunnet sijoitustoiminnan riskienhallintaa.
    • Tunnet sijoitustuotteiden perusominaisuudet ja ymmärrät niihin liittyviä prosesseja.
    • Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto.
    • Hallitset sujuvasti suomen ja englannin kielen.
    • Kykenet itsenäiseen ja oma-aloitteiseen työskentelyyn, otat mielelläsi vastuuta, etkä pelkää kysyä neuvoa.
    • Pidät uuden luomisesta ja haluat kehittyä sijoitusalan ammattilaisena.
    • Kokemus SQL-kyselyistä katsotaan hyödyksi.

Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät

Tärkein toimintaamme ohjaava tekijä on asiakas. Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät. Työskentelemme yhdessä yhteisen tavoitteen puolesta, etkä ole meillä koskaan yksin: kannustamme osaamisen jakamiseen, avun antamiseen ja sen pyytämiseen. Meillä sinulla on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä, sillä annamme vastuuta ja vapautta kykyjen ja tehtävien mukaisesti. Tarjoamme myös laajat työsuhde-edut, kuten kattavan työterveyshuollon ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista.

Lisätietoja tehtävästä antaa Middle Office -päällikkö Antti Hietanen tiistaina 8.6.2021 ja 15.6.2021 klo 15.00–17.00. Tavoitat Antin numerosta 050 35 22 548.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi 30.6.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, luottotietosi ja yritysyhteytesi tarkistetaan sekä teetämme sinusta turvallisuusselvityksen.