Työpaikkailmoitus: Rahastonhoitaja, Helsinki

30.3.2021

FIM on suomalainen varainhoitaja ja yksityispankki, jonka tavoitteena on tarjota asiakkailleen vaivaton ja tehokas tapa kasvattaa varallisuuttaan aktiivisesti ja pitkäjänteisesti. Kehitämme jatkuvasti osaamistamme ja toimintojamme palvellaksemme asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Meillä työskentelee noin 100 asiantuntijaa erilaisissa haastavissa ja mielenkiintoisissa tehtävissä. Nuorekkaan rennossa ilmapiirissämme on mukava tehdä töitä. FIM on osa suomalaista S-Pankki-konsernia.

Haemme rahastonhoitajaa vakituiseen työsuhteeseen Salkunhoidon korkotiimiin Helsinkiin.

Millaista työtä tarjoamme?

• Toimit kehittyvien korkomarkkinoiden vastuullisena rahastonhoitajana korkotiimissä.

• Toimit osana korkotiimin kokeneista salkunhoitajista muodostuvaa tiimiä, toimien oman alueesi erityisosaajana koko FIM varainhoidon salkunhoito-organisaatiossa.

• Olet aktiivisesti mukana instituutioasiakkaiden ja yksityispankin asiakkaiden tapaamisissa.

• Sovellat laajaa sijoittamisen osaamistasi ja osallistut aktiivisesti korkotiimin yhteisiin projekteihin.

Mitä odotamme sinulta?

• Sinulla on vähintään 10 vuoden kokemus menestyvästä korkosijoittamisesta.

• Sinulla on kokemusta kehittyville korkomarkkinoille sijoittamisesta tai tunnet kehittyvien talouksien dynamiikan ja erityispiirteet.

• Sinulla on hyvä ymmärrys reaalitalouden ja pääomamarkkinoiden vuorovaikutussuhteesta.

• Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto.

• Työskentelet sujuvasti englannin kielellä, minkä lisäksi ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

• Työskentelet tarkasti ja analyyttisesti, mutta hahmotat myös laajoja kokonaisuuksia.

• Odotamme sinulta oma-aloitteista, vastuullista ja innokasta otetta työssäsi.

Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät

Tärkein toimintaamme ohjaava tekijä on asiakas. Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät. Työskentelemme yhdessä yhteisen tavoitteen puolesta ja meillä et ole koskaan yksin: kannustamme osaamisen jakamiseen, avun antamiseen ja sen pyytämiseen. Meillä sinulla on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä, sillä annamme vastuuta ja vapautta kykyjen ja tehtävien mukaisesti. Tarjoamme myös laajat työsuhde-edut, kuten kattavan työterveyshuollon ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista.

Lisätiedot Lisätietoja tehtävästä antaa korkotiimin johtaja Jouni Salmenkivi to 8.4.2021 klo 12–14. Tavoitat Jounin numerosta 050 3544296.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 16.4.2021mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä teetämme sinusta turvallisuusselvityksen.