Työpaikkailmoitus: Senior yksityispankkiiri, Helsinki

22.2.2021

FIM on suomalainen varainhoitaja ja yksityispankki, jonka tavoitteena on tarjota asiakkailleen vaivaton ja tehokas tapa kasvattaa varallisuuttaan aktiivisesti ja pitkäjänteisesti. Kehitämme jatkuvasti osaamistamme ja toimintojamme palvellaksemme asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Meillä työskentelee yli 120 asiantuntijaa erilaisissa haastavissa ja mielenkiintoisissa tehtävissä. Nuorekkaan rennossa ilmapiirissämme on mukava tehdä töitä. FIM on osa suomalaista S-Pankki-konsernia, joka hoitaa 3,2 miljoonan suomalaisen pankkiasioita.

Haemme senior yksityispankkiiria vakituiseen työsuhteeseen Private Banking -tiimiin Helsinkiin.

Millaista työtä tarjoamme?

• Vastaat oman asiakaskannan kehittämisestä ja uusien asiakkaiden aktiivisesta hankinnasta.
    • Toimit asiakkaittesi luottohenkilönä ja tunnet heidän kokonaistilanteensa.
    • Tarjoamme asiakkaillesi kokonaisvaltaiset pankkipalvelut ja erinomaisen varainhoidon sekä varallisuudensuunnittelupalvelut asiakkaittesi pitkäjänteisen menestyksen varmistamiseksi.
    • Saat monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtäväkentän kasvavassa yksityispankissamme.
    • Meillä saat kilpailukykyisen kokonaispalkkauksen, jossa huomioidaan onnistumisesi työssäsi.
    • Pääset osaksi innostavaa ja osaavaa työyhteisöä Helsingin Mikonkadun konttorillemme.

Mitä odotamme sinulta?

• Menestyt työssä ja sovit joukkoomme, kun sinulta löytyy kokemusta asiakassuhteiden pitkäjänteisestä hoidosta sekä vahvaa osaamista sijoitusinstrumenteista ja niiden käytöstä varainhoidossa.
    • Sinulla on selkeää näyttöä menestyksekkäästä myyntityöstä.
    • Sinulta löytyy asiakaslähtöistä ja innostunutta asennetta.
    • Toivomme sinulta oma-aloitteisuutta, hyviä vuorovaikutustaitoja sekä kykyä esittää rohkeasti uusia näkökulmia.
    • Sinulla on palava halu tehdä tulosta.
    • Sujuva ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Tutustu meihin tarkemmin

Lisätietoja tehtävästä antaa Helsingin Private Banking -tiimin johtaja Christian Wahlstein 2.3.2021 klo 14–17 ja 11.3.2021 klo 13–16, puh. 09 6134 6516 tai sähköpostitse christian.wahlstein@fim.com

Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen 14.3.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Huomioimme ainoastaan hakulomakkeella saapuneet hakemukset. Jos tulet valituksi tehtävään, luottotietosi ja yritysyhteytesi tarkistetaan.